Klachten

Als er iets niet helemaal volgens plan verloopt, kunt u altijd contact opnemen met PimpYourShoes/Fashionclip om uw klacht kenbaar te maken via info@fashionclip.nl. We vragen u om uw klacht zo gedetailleerd mogelijk te omschrijven en indien mogelijk foto's toe te voegen bij beschadigingen. We streven ernaar om binnen 48 uur op uw klacht te reageren.

Als dit niet leidt tot een oplossing, kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. U kunt dit ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2018 - 2024 Fashionclip - Vestsluitingen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel