Klachtenprocedure
Niet tevreden? Wij zoeken altijd naar een passende oplossing.
Bij Fashionclip staan klanttevredenheid en service hoog in het vaandel. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan horen wij dat graag. Samen zoeken we naar een goede oplossing.
Hoe meldt u een klacht?
U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@fashionclip.nl. Vermeld in uw bericht alstublieft het volgende:
- Een duidelijke omschrijving van uw klacht
- Het bestelnummer (indien van toepassing)
- Eventuele foto’s bij schade of defecten
Wij streven ernaar om uw klacht binnen 48 uur in behandeling te nemen en een passende oplossing te bieden.
Komen we er samen niet uit?
Dan kunt u gebruikmaken van een onafhankelijke geschilbemiddeling via onderstaande platforms:
- WebwinkelKeur – bemiddeling aanvragen
- Online geschillenbeslechting via de Europese Commissie (ODR)
Heeft u uw klacht nog niet elders ingediend? Dan kunt u deze vrij aanmelden via het ODR-platform van de Europese Unie.
Vragen of onduidelijkheden?
U kunt altijd contact opnemen via info@fashionclip.nl of telefonisch via +31 (0)6 588 20 979. Wij staan voor u klaar en helpen u graag verder.